Доброго дня, шановні друзі!



Запрошуємо Вас до активної участі у проекті кабінету інформатики - ведення щоденника навчальних подій у нашому закладі. Демкова Л.М.

6.21.2011

Вітаю вчителів на спецкурсі:

 Використання "Веб 2.0 технологій для реалізації дистанційних форм навчання"!.  
 Це важливо:
ІІ. Про індивідуальне навчання вчителів за розробленим очно-дистанційним спецкурсом "Веб 2.0 ресурси в навчально-виховному процесі".
Очікування від курсу занотовуємо в міні-чаті  блогу.
План роботи:
1) Аналіз досвіду ведення блогів:  
* Наступні роботи вчителів, що проходили навчання за індивідуальною формою дистанційно:
 "Існує лише те, що можна виміряти", "Говорити плутано вміє кожен, ясно- небагато", "Цікавий світ астрономії" "Комп'ютер у вивченні фізики", "Математика – це не так знання, як уміння",  "Вивчаємо геометрію самотужки". Детальніше тут.  
 Он-лайн захист попередніх робіт слухачів
* Можна заглянути також сюди:
 Презентація учня "Про аборигенів і емігрантів".
2). Для повторення використаємо ресурси:
* Про Веб 2.0 детальніше. Прес зріз знань з проблеми.
* Презентація "Створення блогу".
*  Все для блогера тут.
 4) Д/З: удосконалюємо вчительські ресурси для подальшого створення Інтернет ресурсу з метою супроводу навчальної діяльності учнів.
4) Ресурси для вчителів. 
5) Сюрприз для д/з: навчайсь та отримуй сертифікат від Microsoft Digital Literacy.
Побажання в коментарях...
 Рефлексія в міні чаті. Питання для рефлексії: "Чим зможуть допомогти учням освітні ресурси вчителів у освоєнні ними шкільного матеріалу?"
Релаксація:

Немає коментарів: