Педагогічні можливості блогів для дискусій, для отримання додаткових знань, для створення "соціальних мереж", як дистанційні засоби спілкування, апробовували вчителі інформатики на курсах. Створені перші навчальні блоги. Найбільш вдалі "НОВИНКИ-ЦІКАВИНКИ", щоденник кабінету інформатики Луцької спеціалізованої школи І-ІІІ ст №1, "Барвінчата", Луцька гімназія №14, "Вчимося разом", щоденник кабінету інформатики Луцької гімназії №21, "Крокуємо разом", щоденник кабінету інформатики Луцької ЗОШ І-ІІІст №16. Хочеться надіятись що ця цікава справа буде продовжуватись!4.20.2010
Педагогічні можливості блогів для дискусій, для отримання додаткових знань, для створення "соціальних мереж", як дистанційні засоби спілкування, апробовували вчителі інформатики на курсах. Створені перші навчальні блоги. Найбільш вдалі "НОВИНКИ-ЦІКАВИНКИ", щоденник кабінету інформатики Луцької спеціалізованої школи І-ІІІ ст №1, "Барвінчата", Луцька гімназія №14, "Вчимося разом", щоденник кабінету інформатики Луцької гімназії №21, "Крокуємо разом", щоденник кабінету інформатики Луцької ЗОШ І-ІІІст №16. Хочеться надіятись що ця цікава справа буде продовжуватись!
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)


Немає коментарів:
Дописати коментар