Вітаю Вас на авторських курсах "Веб 2.0 ресурси в навчально-виховному процесі". Курси відбуватимуться за очно-заочною формою в рамках проекту "Учень, як вчений" протягом трьох сесій:
з 26-29 квітня - І сесія, з 19-23 вересня -ІІ сесія, з 19-23 грудня -ІІІ сесія.
- Про використання веб 2.0 ресурсів для супроводу навчальної діяльності.
- 10 способів використання блогів.
Питання дня - як ресурси Веб 2.0 дозволяють керувати навчальною діяльністю учнів, вести зворотній зв'язок з ними і оцінювати роботу учнів.
- Д/З: обрати предмет та тему уроку для реалізації проекту "Учень як вчений" та розробити дидактичні та методичні матеріали до нього. Приклад Л. Демкової.
Залікова картка
- Рефлексія в коментаріях.
Питання для рефлексії: "Про що я не дізнався сьогодні, з того, що очікував."
- Релаксація тут.
з 26-29 квітня - І сесія, з 19-23 вересня -ІІ сесія, з 19-23 грудня -ІІІ сесія.
План роботи:
- Ознайомлення з планом спецкурсу.
- Дистанційне навчання, форми дистанційного навчання.
- Про використання веб 2.0 ресурсів для супроводу навчальної діяльності.
- 10 способів використання блогів.
Питання дня - як ресурси Веб 2.0 дозволяють керувати навчальною діяльністю учнів, вести зворотній зв'язок з ними і оцінювати роботу учнів.
- Д/З: обрати предмет та тему уроку для реалізації проекту "Учень як вчений" та розробити дидактичні та методичні матеріали до нього. Приклад Л. Демкової.
Залікова картка
- Рефлексія в коментаріях.
Питання для рефлексії: "Про що я не дізнався сьогодні, з того, що очікував."
- Релаксація тут.
7 коментарів:
як створювати блог
Не дізнався як створити блог.
як створюється блог, а так дпоки все супер:)
Хто придумав Веб- 2.0
ознайомився із переліком сайтів де використовуються готові рішення реалізації Web 2.0, але жодного слова про розробників цих продуктів
Як створювати блог.
"Огласите весь список!"(хотілось би знати, що нас чекає в вересні і у грудні)
Дописати коментар