Доброго дня, шановні друзі!



Запрошуємо Вас до активної участі у проекті кабінету інформатики - ведення щоденника навчальних подій у нашому закладі. Демкова Л.М.

4.22.2011

Вітаю Вас на авторських курсах  "Веб 2.0 ресурси в навчально-виховному процесі". Курси відбуватимуться за очно-заочною формою в рамках проекту "Учень, як вчений" протягом трьох сесій:
 з 26-29 квітня - І сесія, з 19-23 вересня -ІІ сесія, з 19-23 грудня -ІІІ сесія.
План роботи:
- Очікування і сподівання від курсу в міні-чаті блогу.
- Реєстрація на курсах тут.
- Ознайомлення з планом спецкурсу.
Дистанційне навчання, форми дистанційного навчання.
Про використання веб 2.0 ресурсів для супроводу навчальної діяльності.
- 10 способів використання блогів.
  Питання дня - як ресурси Веб 2.0 дозволяють керувати навчальною діяльністю учнів, вести зворотній зв'язок з ними і оцінювати роботу учнів. 
- Д/З: обрати предмет та тему уроку для реалізації проекту "Учень як вчений" та розробити дидактичні та методичні матеріали до нього. Приклад Л. Демкової.
 Залікова картка
- Рефлексія в коментаріях.
 Питання для рефлексії: "Про що я не дізнався сьогодні, з того, що очікував."
- Релаксація тут.

7 коментарів:

Petro сказав...

як створювати блог

Андрій сказав...

Не дізнався як створити блог.

Анонім сказав...

як створюється блог, а так дпоки все супер:)

Gis сказав...

Хто придумав Веб- 2.0

Анонім сказав...

ознайомився із переліком сайтів де використовуються готові рішення реалізації Web 2.0, але жодного слова про розробників цих продуктів

Анонім сказав...

Як створювати блог.

Ігор сказав...

"Огласите весь список!"(хотілось би знати, що нас чекає в вересні і у грудні)